15.4

Kauan on kulunu. Olen jättäny Maken kauan sitten ja oon ollu Jarin kans pari kertaa. Tänään loppu toinen kerta, mua poruttaa ihan sikana.

Tosin mä periaatteessa pakotin sen jättämään mut. Lähetin sil et mitä mieltä se on meiän jutusta ja et mä kyl haluaisin ol yhes mut et se saa päättää. Se päätti et meiän juttu ei toimi ja tyypillistä pälätystä et ollaan kamuja.

Pojat muuten käyttää nuuskaa. Meinaan Make, Eino ja Jari. Meillä on tyttöjen kanssa välit niitten kaikkien kans ihan päin vittua, vaikka ennen me oltiin ihan sika hyvissä väleissä.

Miten kaikki on voinu mennä näin päin persettä! Jos sais korjata viimeset 3kk, ni sen mä tekisin!

16.4

Pojat on mulkoille meitä taas kokoajan.. omapahan on ongelmansa.

Mä kuitenkin haluaisin vielä olla Jarin kanssa. Muille esitän, etten olis halunnu ollakkaan sen kanssa.. No ei niitten tarvi tietää totuutta.

Onneksi kirjottaminen helpottaa oloa. Vaikka nyt tulikin taas paha mieli ja itkettää, mutta en itke!

Näin siitä viime yönä untakin, mut en kyl muista enää millanen se oli.

Eino on alkanu kiusaamaan mua.. se lähettelee mulle haukkumaviestejä kokoajan. Mä inhoon sitä!

Saatiin tietää Tuomakselta, että Jannakin käyttää nuuskaa ja sen takia pojat pyörii sen kanssa.

Miten mun elämä voi olla näin pilalla! Cd:eekin on mua vastaan, sillä kohta tulee Hero ja se on mun muisto Jarista. Viime bileissä se soi kokoajan. Mä en kestä!

17.4

Meitä syytetään tyttöjen kanssa bussikattoihin piirtelemisestä, mitä ei todellakaan olla tehty, vaan tiedetään et sen on tehny pojat. Mutta ei me haluta niitä käräyttää. Vaikka ne kuulemma haukkuukin meitä kokoajan lehmiks.

Janna on ottanu uskotukseen Mian ja suputtelee sen kanssa jotain, eikä kerro meille mitään. Tänään tosin olin Jannan luona ja poltettiin tupakkia kun Janna oli jostain saanu. Sen äiti oli poissa ja mä näin selvästi, että sinne oli tulossa joku jätkä, mut se ei suostunu kertomaan mulle kuka. Voi luoja mie toivon, ettei se ole Jari!

18.4

Ah, kaikki on kunnossa Jannan kohdalla! Se oli Jani joka meni niille.. ne pani. Vitsi mä haluaisin olla sillain Jarin kanssa! Ah, Janna oli saanu Janilta tupakkaa ja ai että se oli hyvää.

Mä aion kanssa kokeilla kohta nuuskaa.. jos nyt pojat päästää mua niitten lähellekkään.

Puhuttiin Jannan kanssa tosiaan kaikki selväks, tai no ei ihan kaikkee, mutta ainakin melkein.

21.4

Mia pitää bileet! Mia pitää bileet! Mia pitää bileet! Jee!

Kaikki on loistavasti, kunhan saan vielä välit poikien kans korjaantuun!

Kotonakin varmaan tarvis saada välit kondikseen, mut ei nekään tee asian hyväks mitään, ni en tee mäkään ja sen huomaa.

26.4

Perseestä!

Kokeilin sit maanantaina nuuskaa, se oli ihan ok, kunnes se lopussa levis suuhun, mutta se fiilis mikä siitä tuli oli tosi kiva. Oli niinku olis ollu hiprakassa ja kun mä nousin seisomaan, ni tuntu siltä ku olis kaatunu vaik seiso ihan pystyssä.

Mutta samalla mulla meni Karan kanssa välit poikki, kun kerroin sille että olin kokeillu. Et sillain kivasti.

Onneks olen nyt sit edes poikien kanssa väleissä.. tai oikeastaan eniten Einon kanssa.

 

Mä olen jotenkin aina ajatellu, etten ikinä ole varsinaisesti ollu mikään teini, vaan kapinallinen tai jotain muuta sellasta. Mutta näitä lukiessa paljastuu karu todellisuus. Näin jälkikäteen myös huomaa sen, että mä olen valehdellu ittelleni todella paljon näitä tekstejä kirjottaessani ja olen huomannu sen, että mun mieleni pyrkii siihen vieläkin.. Mieli uskottelee mulle, että kaikki on hyvin, että näin on hyvä olla ja että näin kannattaa tehdä.. mutta jonkin ajan päästä se mielen luoma illuusio katoaa ja mä jään pähkäilemään, miten mun pitäis toimia, etten kovin paljon loukkais ihmisiä.